Vi vill göra det enklast möjligt för dig som kund att handla dina produkter hos oss. Därför har vi sammanställt nödvändig information och svar på de vanligaste frågorna på den här sidan.
Du hittar också villkor för köp och returer även information om reklamationer.
Har du funderingar kring frakt, produkter, priser eller något annat?
Skicka ett mail så hjälper vi dig snarast möjligt!
Information
Kontaktuppgifter
Tel: +46(0)82 881 58
E-post: info@gastroonline.se
Vanliga frågor & svar
Förutsatt att varorna finns i lager skickas de normalt 4-8 dagar efter du lagt din beställning.
Vid hög belastning kan leveranstiden komma att bli några dagar längre.
Skulle någon artikel vara tillfälligt slut i lager blir du alltid notifierad via e-post.
Så fort din beställning är färdigbehandlad hos oss skapas en faktura av Svea.
Tänk på att den alltid skickas till den angivna e-postadressen på ordern i första hand.
För att returnera eller reklamera en vara behöver du anmäla detta till oss.
Tänk på att du som kund alltid står för fraktkostnaderna vid ett ångrat köp.
Du kommer att få en retursedel e-postad till dig så snart vi godkänt din returanmälan.